Főmenü:
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Kedves Ügyfelünk!
Amennyiben közvetítői tevékenységünkkel kapcsolatban észrevétele panasza van bejelentését az alábbi módokon teheti meg.
1. Szóbeli panasz:
a) személyesen:
3530 Miskolc, Arany János út 11-13 Fsz. 18.
(Arany Corvin Üzletházban)
Nyitvatartási idő:
Hétfő-Csütörtök: 09.00-16.00-ig
Péntek: 09.00-14.00-ig
b) Telefonos panasz bejelentés:
Telefonszám: 06-30-219-9115
A telefonszám hívható:
Hétfő - Kedd - Csütörtök 08.00-17.00-ig,
Szerda: 08.00-20.00-ig
Péntek: 08.00-14.00-ig
A telefonon bejeletett panaszokat hangrögzítővel rögzítjük,amennyiben nem járul hozzá a hangrögzítéshez abban esetben írásban teheti meg panaszát.
További részletes információkat az panaszkezelési szabályzatunkban talál
Panaszkezelési szabályzat katt ide
2. Írásbeli panasz:
a) személyesen vagy más által átadott irat útján;
b) postai úton:
Euro- Bróker Kft. 3501 Miskolc, Pf.:608
c) telefaxon:
06-46-505-287
d) elektronikus levélben:
iroda@euro-broker.hu
További panaszkezelési lehetőségek !
Amennyiben panasza nem nyer orvoslást a közvetítőnél vagy biztosítónál a következő szervezetekhez fordulhat panaszával:
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ (továbbiakban: MNB)
1013 Budapest, Krisztina krt. 39.,
levélcím: 1534 Budapest BKKP. Pf. 777,
telefonszám: 06-80-203-776,
e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu.
A panasz a Kormányablakokban, illetve a Pénzügyi Tanácsadó Irodákban is benyújtható.
Pénzügyi Békéltető Testület
A biztosítási szerződés létrejöttével, érvényességével, teljesítésével, megszűnésével továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatban felmerült fogyasztói jogvita esetén.
A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
levélcím: H-1525 Budapest BKKP Pf.: 172.,
telefon: 06-1-489-9700, 06-80-203-776,
e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
meghallgatások helye: 1133 Budapest, Váci út 76.
Panaszkezelési szabályzat katt ide